
Діагностика ходової включає перевірку цілого комплексу агрегатів і вузлів, якість роботи яких впливає на комфортність і безпеку їзди в транспортному засобі. Її проведенням нехтувати не варто, адже своєчасне виявлення та усунення неполадок може зберегти життя, як власнику авто, так і учасникам дорожнього руху, що його оточують.
Що включає в себе перевірка ходової?
Багато автолюбителів помилково вважають, що діагностика підвіски та перевірка ходової – це одне й те саме. Насправді при діагностиці ходової проводиться набагато більше дій, проводиться вона значно довше і складається з перевірки таких основних елементів:
- Кермова система. Визначається розмір люфт у наконечнику. Оцінюється загальний стан кермових тяг і те, наскільки легко обертається кермо.
- Гальмівна система. Перевіряється товщина колодок, герметичність шлангів, оцінюється стан дисків та шлангів.
- Підвіска. Оцінюється стан амортизаторів, перевіряється наскільки пружними є самі пружини і ці опорні чашки, пильовики ШРУС, перевіряються люфти в опорах і ШРУСах. Перевірці підлягає функціональність сайлент-блоків та якість амортизаторів.
- Колеса. Оцінюється ступінь зносу гуми та приймається рішення про можливість її подальшого використання. Перевіряється працездатність підшипників маточок у колесах, візуально оглядаються диски та приймається рішення про необхідність проведення розвалу/сходження.
Планова комп’ютерна діагностика ходової допоможе вчасно виявити та усунути неполадки у вашому автомобілі. Її також рекомендується проводити перед придбанням уживаного авто, щоб оцінити його стан та уникнути невдалої покупки. Звернутися до СТО потрібно й у тому випадку, якщо під час поїздки з’явилися певні ознаки несправності будь-якого з елементів ходової частини.
Коли потрібний ремонт ходової?
Є кілька основних ознак, що свідчать про те, що потрібен ремонт ходової, і чим раніше ви їх виявите, тим меншою буде ціна ремонту. Терміново звернутися на СТО потрібно у таких випадках:
- авто веде убік під час руху прямо;
- на швидкості вібрує кузов;
- машина розгойдується під час гальмування чи поворотах;
- на ходу чується шум, скрип, стукіт, гул та інші сторонні звуки;
- чути хрускіт при повертанні рульового колеса;
- нерівномірно зношуються покришки;
- амортизатори слабко чи сильно опираються на нерівній поверхні;
- протікає олія з амортизаторів.
Продіагностувати та відремонтувати ходову у Києві швидко
Якщо вам потрібна діагностика ходової та при цьому важлива не тільки доступна ціна, але й висока якість надання послуг, звертайтесь до автомайстерні Biturbo. Ми знаходимося на Позняках на Лівому Березі, до нас також зручно добиратися з Осокорків. Надаємо автосервіс повного циклу. Є кілька причин діагностувати та ремонтувати ходову саме у нас:
- повністю дотримуємося регламенту обслуговування та ремонту авто;
- приділяємо особливу увагу якості надання послуг;
- працюємо на сучасному обладнанні з будь-якими марками авто.
Перш ніж робити ремонт, наші співробітники, використовуючи підйомник, ретельно перевіряють всю підвіску та складають список деталей, які потребують ремонту або заміни. Далі якщо замовника влаштовує вартість, купуються та доставляються необхідні автозапчастини та виконуються ремонтні роботи.
-
Діагностика та ремонт ходової – від 200 ₴
-
Заміна пильовиків амортизаторів – 400 ₴
-
Заміна амортизаторів – від 400 ₴
-
Заміна сайленблоків – від 200 ₴
-
Заміна гальмівних колодок – 300 ₴
-
Заміна гальмівних дисків – 200 ₴
-
Заміна кульових опор – від 300₴
-
Заміна стійок стабілізатора – 200 ₴
-
Заміна втулок стабілізатора – 200 ₴
-
Заміна верхніх та нижніх важелів – по 400 ₴
Телефонуйте, якщо потрібна консультація! Ви можете надіслати фото проблемних зон авто, які вимагають рихтування та покарські, нам у Вайбер (+38 (093) 747-22-22), і ми прорахуємо точну вартість робіт, а також запишемо вас на зручну дату та час.