Планове ТО

Записатися на ТО на Позняках

Ціни на планове ТО (технічне обслуговування)

ТО – 1:

  • комп’ютерна діагностика;
  • діагностика ходової;
  • заміна масла двигуна;
  • заміна повітряного фільтра;
  • заміна повітряного фільтра салону.

Ціна 400₴ + витратні матеріали

ТО – 2:

  • комп’ютерна діагностика;
  • діагностика ходової;
  • заміна масла двигуна;
  • заміна повітряного фільтра;
  • заміна повітряного фільтра салону;
  • перевірка технічних рідин;
  • заміна свічок запалювання;
  • заміна паливного фільтра.

Ціна 1000₴ + витратні матеріали

ТО – 3:

  • комп’ютерна діагностика;
  • діагностика ходової;
  • заміна масла двигуна;
  • заміна повітряного фільтра;
  • заміна повітряного фільтра салону;
  • перевірка технічних рідин;
  • заміна масла АКПП;
  • заміна ременя ГРМ.

Ціна 2400₴ + витратні матеріали

Планове ТО (технічне обслуговування) включає в себе:

  • заміна оливи в двигуні (марка оливи залежить від марки автомобіля);
  • заміна фільтрів: масляного, повітряного та фільтра салону автомобіля;
  • перевірка рідин: гальмівної системи, рульової системи, системи охолодження двигуна;
  • перевірка гальмівної системи: гальмівні колодки, гальмівні диски, стоянкове гальмо;
  • перевірка роботи освітлювальних приладів: фари, повороти, аварійка, ліхтар заднього ходу;
  • діагностика передньої підвіски;
  • діагностика задньої підвіски;
  • діагностика рульового управління;
  • перевірка стану шарнірів;
  • діагностика вихлопної системи.

Планове технічне обслуговування автомобіля, необхідно проходити відповідно до сервісного регламенту, оскільки робота двигуна супроводжується великими навантаженнями при підвищеній температурі, через що мастильні та охолоджувальні рідини вимагають періодичної заміни. Крім того, якість пального в Україні – “гірша за середню”, тому деякі автомобільні виробники навмисно зменшують регламент чергового ТО для автомобілів, що поставляються в Україну, в кілька разів. Наприклад, автомобілю BMW F10, стандартний регламент наказує заміну оливи та фільтрів через кожні 25 000 км. пробігу, але для автомобілів, що поставляються до України, цей регламент зменшують до 9 000 км., через низьку якість пального.

Технічне обслуговування можна розбити на кілька етапів, які залежать від марки автомобілів, – це постійна заміна оливи та фільтрів через певний проміжок пробігу і періодична заміна: свічок, ременя ГРМ, ланцюгів і оливи в АКПП. Наприклад, свічки потрібно міняти через кожні 60 000 км, ремінь ГРМ через кожні 80 000 км. Масло в коробці АКПП через 50 000 км.