
Рульове управління автомобіля – забезпечує напрямок руху автомобіля і складається з декількох вузлів – це рульове колесо, рульова колонка і рульовий привід.
Практично всі легкові автомобілі оснащені механізмами черв’ячного і рейкового типу. Ці пристрої призначені для збільшення сили обертання рульового колеса автомобіля. У сучасних автомобілях найчастіше встановлюють рейковий рульовий механізм, оскільки в роботі рульового механізму задіяно малу кількість шарнірів, але загальний принцип роботи незмінний. Під час повороту керма відбувається передача руху на рульову колонку і задіюється рульовий механізм.
Практично всі сучасні автомобілі оснащені гідропідсилювачем або електропідсилювачем керма. Принцип роботи підсилювачів один – збільшення сили обертання рульового колеса, але тільки в одному використовується гідронасос, а в іншому електроніка.
Щоб система рульового управління працювала довговічно, необхідно перевіряти роботу рульового механізму під час кожного штатного технічного обслуговування автомобіля.