Ремонт і прошивка системи EGR

Система рециркуляції відпрацьованих газів – система EGR, призначена для збільшення ефективності роботи двигуна автомобіля і зменшення витрати палива. Принцип роботи досить простий – відпрацьовані гази повторно повертаються в двигун знижуючи температуру згоряння палива в циліндрі, що благодійно впливає на забрудненість відпрацьованих газів.

Встановлені датчики витрати повітря і кисневий датчик (лямбда-зонд), керують клапаном – клапаном EGR – за допомогою якого контролюється рециркуляція відпрацьованих газів. Пристрій клапана EGR дає змогу переспрямовувати вихлопні гази назад у камеру загоряння циліндрів, за допомогою датчиків, що керують тарілчастим клапаном або засувкою, які приводяться в дію електропневматичним або електричним (за допомогою електромотора) способом.

Несправність системи рециркуляції відбувається через присутність сажі у вихлопних газах автомобіля, яка негативно впливає на роботу клапана EGR – через накопичення сажі в системі EGR, клапан не щільно закривається.

Виявити несправність клапана EGR за зовнішніми ознаками можна звернувши увагу на: розгін автомобіля – стартує ривками; холостий хід – незрозумілі коливання двигуна; рух автомобіля – втрата потужності; вихлопна труба – чорний дим; пальне – підвищена витрата. Якщо ж автомобіль обладнаний датчиками, що відповідають за роботу EGR, то на приладовій панелі буде відповідне повідомлення про помилку.

Якщо діагностика клапана EGR визначить блокування клапана у відкритому положенні, то подальша експлуатація автомобіля призведе до більшої витрати пального бензинового двигуна та утворення сажі, яка засмічуватиме сажовий фільтр, присутній у дизельних двигунах. Згодом ця проблема призведе до поломки турбіни.

Через дорожнечу ремонту системи EGR, більшості автолюбителів вигідніше відключити систему EGR, оскільки після 100 000 км. пробігу автомобіля, система EGR не дає відчутної переваги в роботі двигуна.

Для вимкнення EGR, перепрограмується блок керування двигуном – вимикається режим обмеження потужності в разі несправності EGR і за необхідності, механічно блокується доступ відпрацьованим газам до впускного колектора.

  • Ремонт, діагностика та перепрошивка ЕГР – від 400 ₴