
Рульова рейка – це пристрій, що відповідає за напрямок руху автомобіля. Пристрій рульової рейки не складний і надійний, але все ж схильний до зносу. Своєчасна діагностика несправності рульової рейки, дасть змогу усунути поломку на ранній стадії, чим заощадить час і гроші на повну заміну рульової рейки. Тому ми рекомендуємо проводити діагностику рульового управління при кожному проходженні ТО.
Причиною поломки рульової рейки, найчастіше стають вибоїни на дорогах – особливо навесні, коли український асфальт сходить разом зі снігом. Під час їзди дорогою, вкритою ямами, дрібні шматки асфальту можуть пошкодити захисний гумовий кожух кермового механізму, який необхідний для захисту кермової рейки (через вологу та пил, іржею вкривається кермовий вал, і швидко зношуються сальники).
Визначити поломку рульової рейки можна за зовнішніми ознаками:
- жирні плями під двигуном після тривалої стоянки;
- з під передньої осі з’явилися невластиві шуми;
- під час обертання керма з’явився люфт;
- обертання керма відбувається ривками.
Якщо під час діагностування рульової рейки буде виявлено дефекти, що потребують ремонту, тоді доведеться проводити демонтаж рейки для промивання, чищення і відновлення. Після ремонту рульової рейки, обов’язково проводиться регулювання “розвал-сходження”.
-
Заміна сальників рульової рейки – від 500 ₴
-
Комплексний ремонт рульової рейки – від 1500 ₴