Чистка сажового фільтра

Практично всі сучасні дизельні двигуни оснащуються пристроями очищення вихлопних газів – сажовими фільтрами, які стають непридатними через несправності двигуна, неправильну експлуатацію автомобіля або погану якість дизельного пального.

Конструктори дизельних двигунів передбачили такий хід подій і продумали систему регенерації фільтра шляхом примусового окислення смоляного нагару фільтра і його спалювання. Електронна система управління автоматичного чищення сажового нагару працює за простим принципом – встановлюються датчики тиску газів на вході і виході, і в разі відхилень від штатного тиску, активують режим пропалювання сажового фільтра.

Сажовий фільтр розрахований на 150-180 тисяч км. пробігу, а автоматичний прожиг відбувається кожні 400-600 км. пробігу, але, на жаль, для ввімкнення автоматичного режиму чищення фільтру сажі двигун повинен працювати в певному режимі, що не завжди виходить. Тому процес чищення часто затримуються, внаслідок чого збирається величезна кількість сажі, з якою автоматичний режим впоратися не може.

Комерційні інтереси виробників автомобілів, “нав’язують” повну заміну сажового фільтра, не згадуючи про можливість очищення фільтра спеціальними рідинами, оскільки його очищення не принесе бажаний дохід виробнику. Тому деякі компанії розробили цілі системи з очищення сажових фільтрів, що дають змогу істотно заощадити на заміні сажового фільтра.

  • Чистка сажового фільтра – від 2000 ₴